czwartek, 6 sierpnia 2009

...cytat...

"Nie wierzcie w jakiekolwiek przekazy tylko dlatego, że przez długi czas obowiązywały w wielu krajach. Nie wierzcie w coś tylko dlatego, że wielu ludzi od dawna to powtarza. Nie akceptujcie niczego tylko z tego powodu, że ktoś inny to powiedział, że popiera to swym autorytetem jakiś mędrzec albo kapłan, lub że jest to napisane w jakimś świętym piśmie. Nie wierzcie w coś tylko dlatego, że brzmi prawdopodobnie. Nie wierzcie w wizje lub wyobrażenia, które uważacie za zesłane przez Boga. Miejcie zaufanie do tego, co uznaliście za prawdziwe po długim sprawdzaniu, do tego, co przynosi powodzenie wam i innym"

3 komentarze:

  1. "Racjonalne dowody" na boga są, i właśnie dlatego udało mi się o tym dowiedzieć bo nie wierze w te durne ględzenia ludzi, większość jest ateistami, więc to co tu pisze na tej stronie zamiast do religii pasuje do ateizmu. Żal mi cie człowieku i innych takich że zamiast myśleć racjonalnie i naukowo wolicie sobie wymyśleć jacy to wy wolni i niezależni nie jesteście :D
    A niestety jest odwrotnie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś byłam ateistką, nawróciłam się i religia chrześcijańska jest tak cholernie logiczna że byłam zaciemniona grzechami, że wcześniej tego nie dostrzegałam. Mówią że religia jest martwa a to nie prawda ona jest żywa i każdy kto się nawróci i otworzy swoje serce będzie wyraźnie czuł obecność Boga i zacznie doświadczać takich rzeczy jakim ateistom się nie śniło. Ateiści nie wierzą bo nie chcą wierzyć i nie próbują szukać Boga.Każdy kto szuka prawdy znajdzie Boga a tylko i wyłącznie grzechy ludzkie(szczególnie grzech pychy który jest grzechem ciężkim) uniemożliwiają poznanie Boga.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie rozumiem jaki mają problem ateiści, skoro nie wierzą w istnienie boga to po co z nim walczą. Po co walczyć z czymś co według ich mnie mania nie istnieje...

    OdpowiedzUsuń