sobota, 1 sierpnia 2009

Płyta benedykta XVI.


30 listopada ma się ukazać album muzyczny z głosem głównego szaman sekty chrześcijańskiej. Dochód ze sprzedaży płyty, na której znajdą się same tylko hity religijne ostatnich stuleci, ma zostać przeznaczony na edukację muzyczną dzieci z "ubogich rodzin".


...prawdopodobna track lista...
01."Jak wspaniale jest w Hitler Jugend"
02."Bij Pedała, Żyda, ateistę"
03."Ci młodzi, przystojni ministranci"
04."Papież nasz nieomylny, papież nasz wszechwiedzący"
05."Mój bejsbol łaknie krwi niewiernych"
06."Nowa Inkwizycja"
07."Jak ja nienawidzę prezerwatyw"
08."Zabawa w Irlandii"
09."Miedzy nami pedofilami"
10."Kto puścił bąka w kościele"
11."Wieczna dziewica"
12."Bumcykcyk co laska bumcykcyk"
13."Wspaniałe czasy wypraw krzyżowych"
14."Mój przyjaciel Tadeusz R."

1 komentarz:

  1. Świetne :D uśmiałem się przy propozycjach, choć mam zastrzeżenia do pierwszej. Dobre xD "+"

    OdpowiedzUsuń